Wednesday 6 May 2020

KehiDupAnkU seBagaI sEoraNg pElaJar dAn bAkaL gUru


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...emm akhirnya berjaya juga saya untuk menyelesaikan 
kerja ICT ini yang telah sekian lama diberi..bukan saya bertangguh tetapi baru berkesempatan untuk meng'publish'kan kesemua hasil kerja tangan saya ini..huhu..beginilah kehidupan 
sebagai seorang pelajar..jadi benarkah menjadi seorang pelajar itu penuh cabaran? adakah kita
 sendiri telah membahagikan masa dengan sebaiknya?.. huhu..tepuk dada tanyalah iman masing-masing..
mungkin blog saya kelihatan kurang menarik dan kosong...tunggguuuu...InsyaAllah saya akan 'post' lebih banyak fakta yang menarik dan terkini berkaitan dengan biologi..(biologi itu seronok)..jika diizinkan 
saya berniat untuk meneruskan blog ini sehinggalah saya menjadi seorang guru..hehe..masa tu mestilah banyak maklumat yang telah berjaya saya kumpul..
akhir sekali..kawan-kawanku...adakah kalian semua sudah bersedia untuk menjadi guru sains yang berkaliber, produktif dan berminda kelas pertama?
..jawapannya akan terjawab 3 tahun dari sekarang...InsyaAllah..

0 comments:

Post a Comment